Viime yönä huomasin että mammalta oli jäänyt häkin ylä-luukku auki kun oli mennyt nukkumaan.

Niinpä päätin lähteä vähän tutkimaan, kiipesin taloni katolle ja siitä sitten pomppasin häkkini päälle ja siitä sitten mamman sänkyyn.

Mamma herääsi kun pomppasin sen selän päälle, mutta ei mitään tajunnut kun oli niin unen-pöpperössä...Parin minuutin päästä se sitten kuitenkin heräsi ja koitti katsoa olkansa yli...Näki kait mun korvat ja kääntyi varovasti kyljelleen ja minä hyppäsin selän päältä pois. =)

Sitten mamma kääntyi toiselle kyljelleen ja tuijotti minua...mamma näytti ihan isolta kysymysmerkiltä!

Sitten hän katsoi minun häkkiäni ja sen jälkeen hän näytti ihan isolta huutomerkiltä! xD =)

Onneksi ei laittanut minua heti häkkiin sain sitten siinä pötkötellä aika pitkään ensin vähän haukottelin ja venyttelin ja sitten kävin siihen pötköttämään ja nukahdin...Lopulta mamma laittoi minut häkkiin takaisin ja tällä kertaa hän muisti myös sulkea häkin ylä-luukun(höh)!

terkuin: ¤Pena¤