Arvatkaas mitä mamma teki tänään minulle!?! Se laittoi minut parvekkeelle johonkin ihmeen sen itse väsäämään häkkiin siksi aikaa kun siivosi mun häkin...yleensä saan olla sisällä sillä aikaa mutta tänään se totesi että nyt Pupsi kaipaa raitista ilmaa!!!

Olin sitten sielllä söin vähän heinää ja pötköttelin...kun mamma tuli takasin se kattoin mua ihmeessään ja sanoi - Pupsi mitä sä nyt teit...?!?- oli kait huomannut että olin vääntänyt pikkuset pisut parvekkeen puu-laatoille...=) (ja olin kans vahingossa astunu omaan pissaani XD)

Sitten se kantoi mut sisälle siihen hirveeseen huoneeseen jota noi ihmiset kutsuu kylppäriks, ja saatoin jo arvata että se aikoi kastella mut...mutta minäpoikapas olin kekseliäs ja livistin nopeasti saunan oven alta saunaan, ja menin kaukaisimpaan nurkkaan kököttämään...Sitten kun se viimein oli laittanut veden ja saanut minut pois sieltä nurkasta se laittoi esteen saunan oven eteen etten enää päässyt sinne turvaan >=)

Kun mamma koitti laittaa minut veteen pyristelin pois minkä jaksoin mutta lopulta sitten luovutin...

sitten lopultakin kun pääsin takasin häkkiin totesin että tämä oli kyllä ihan selvää KANIKIDUTUSTA ei kaneja tarvitse pestä...vaikka nyt likaisinkin tassuni...ja sitten vielä se kauhea lempinimi, joku Pupsi en pidä siitä ollenkaan mun mielestä se kuulostaa joltain puudelin nimeltä tms. ja sitten kun se nyt koko ajan hokee sitä nimeä eis e näköjään tajuu että mut on 'kastettu' Pena-pupuks eikä mikskään Pupsiksi!